nagłówek

nagłówek

środa, 18 lutego 2015

Odwieszenie broni

Witam po dłuuuuugiej przerwie!

Od ostatniego postu minęło już sporo czasu, musiałam uporządkować kilka spraw, ale jest już ok. Do końca tygodnia powinnam wstawić pierwszy po przerwie rozdział. Z góry zastrzegam, że posty nie będą publikowane tak często jak kiedyś, a jedynie dwa razy w tygodniu, potem raz na tydzień. Powodem takiej sytuacji jest moja matura (matma i polski na rozszerzeniu, dla ciekawych). W pierwszym tygodniu marca jadę na obóz naukowy, więc nie ręczę za terminy.
Zaistnieje też na pewno jedna zmiana w bohaterach - Bastet zostanie wepchnięty w niebyt, gdyż jest to postać, z którą byłam silnie związana, jako że wzorowałam ją na naprawdę ważnej dla mnie osobie, której już niestety nie ma. Poza tym, mogę nie pamiętać tych kilku niewyrażanych szczegółów, które przesądzają o uroku danej postaci, więc śmiało piszcie, jeśli coś się nie zgadza.
Jako że bloga tak na prawdę tworzę poniekąd od nowa, proszę o reklamę między sobą i aktywny udział w życiu Stray (tak, komentarze), jako że jest to zawsze moją główną motywacją przy siedzeniu do północy przy klawiaturze. 
Możliwe, że posypie mi się czasem ortografia. Nie wpadajcie w fazę oburzenia sytuacją, powiedzie po prostu po główną częścią komentarza. Muszę pisać na tablecie niektóre rzeczy, bo mój komputer otwiera się średnio co drugi dzień. Gdyby ktoś był chętny zostać edytorem, beta testerem, czy "specem od marketingu", wszelka pomoc będzie z wdzięcznością przyjęta.

A teraz dajcie znać, że ktokolwiek to czyta. Jeśli pojawią się do wieczora minimum dwa komentarze, to obiecuje rozdział najpóźniej jutro przed szkołą. Można zostawiać maile/linki do subskrypcji. Od razu mówię, ze wasze blogi chętnie przeczytam... ale nie teraz, dopiero jak będę miała czas, czyli w sumie, to końcem maja tak na poważnie.
Kuroneko

2 komentarze:

  1. Pierwsze co wpadło mi w oko, gdy weszłam na twojego bloga to wygląd! Jest genialny i oryginalny!
    Potem wziełam się za czytanie posta i stwierdzam, że piszesz ciekawie. Nie rozumiem dlaczego masz tak mało komentarzy, to dziwne, bo masz ciekawego bloga i ludzie powinni uszanować twoją prace:)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo. To miło, jak ktoś docenia. A szablon pisałam sama, jakby coś. Jakb chcesz, to mogę ci pomóc przy tworzeniu swojego, bo siedzę dosć głęboko w grafice i CSS

      Usuń