nagłówek

nagłówek

sobota, 23 sierpnia 2014

XI Moich tysiąc grzechów

A gdy nocą gwiazdka świeci
I świat wszystkie barwy traci
Lasem łąką dróżką polną
Suną sobie cienie wolno
Każdy cień ma swoje miejsce
Każdy do gwiazdeczki dojść chce
Czego szuka czego pragnie
Tego nikt z ludzi nie zgadnie
Gwiazdka drogę im oświeca
Słuchaj cieniu oto heca
Brat był bratem teraz panem
Znikniesz dzisiaj jeszcze ranem
Więc się ciesz cieniu mój mały
Oby wiatry ci sprzyjały
Spójrz w me światło: tysiąc grzechów
Cieniu przyjmij je w uśmiechu
 
 
Kolejny rozdział: Głos głosów już 27.08.2014r
 
Tak, to już koniec rozdziału. Pewnie mnie zabijecie w amoku, a każdy sąd uniewinni, ale to JEST koniec. Następny pojawi się najpóźniej w środę ;P

4 komentarze:

  1. Zaskoczyłaś nas króciutkim wierszykiem, który okazał się nowym rozdziałem. Nie wiem jak rozumieć, to co napisałaś. Mam tysiąc pomysłów i nie wiem, który jest prawdziwy. Czy to jest może jakaś wskazówka, odnośnie dalszej części opowiadania? Opis sytuacji w jakiej znaleźli się bohaterowie? Jejku, naprawdę nie mam pojęcia. Pozostaje nam czekać do środy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na 3 rozdział opowiadania! :) Jak zwykle zależy mi na twojej opinii. Pozdrawiam. :*
      http://messedupworldxoxo.blogspot.com/

      Usuń
  2. Nie wiem czy przyjmujesz nominację do LBA, lecz w każdym bądź razie wytypowałam cię! :)
    Informacje na ten temat znajdziesz w tym poście :

    http://messedupworldxoxo.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, naprawdę mnie zadziwiłaś. ;)
    Wierszyk krótki, śliczny, naprawdę przyprawił mnie o dreszcze. Był taki... tajemniczy. :)
    Czy on ma coś wspólnego z jakimś bohaterem? A może faktycznie (jak zasugerowała Agata powyżej) jest to jakaś wskazówka dla czytelników?
    "Spójrz w me światło: tysiąc grzechów
    Cieniu przyjmij je w uśmiechu..." - Ten cytat najbardziej mnie zaintrygował. Może dlatego, że zawierał w sobie tytuł rozdziału? :) O mój Boże, głowa mi zaraz pęknie od nadmiaru pomysłów i ciekawości. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. :) Mam nadzieję, że po przeczytaniu XII rozdziału wszystko się wyjaśni. :)
    Więc teraz żyję po prostu w niepewności. W głowie mam tysiąc pytań dotyczących Twojego rozdziału... :) Hm, o co może chodzić?...
    Wspaniale potrafisz zaciekawić czytelnika. Masz naprawdę wielki talent, a Twój styl i kunszt literacki jest po prostu doskonały. :) Mogłabyś zostać sławną pisarką, a wtedy (możesz być pewna) - pierwsza pobiegłabym po Twój autograf. :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miły komentarz, który u mnie zostawiłaś. ;)
    Evenstar
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/
    Powodzenia w pisaniu i weny Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń