nagłówek

nagłówek

czwartek, 28 sierpnia 2014

Informacje techniczne

Właśnie pojawił się ostatni post serii 1. W związku z czym, trochę ogłoszeń parafialnych:

1. Jeśli ktoś właśnie znalazł bloga i wygodniej mu się czyta z pliku, jak z bloga, mogę przesłać pierwszopis całej serii. Jest w nim kilka literówek, które poprawiałam dopiero przy publikacji, ale na zawał nikt nie zejdzie przez ilość błędów.
2. Prolog drugiego sezonu ukaże się w niedzielę, 7.09.2014r. Do tego czasu będę publikować Stray extra, jeśli pod najnowszym postem pojawią się przynajmniej 4 posty od RÓŻNYCH osób. (teraz liczy się zakończenie sezonu, nie info techniczne ;P)
3. W dniach 4-6.09 (dwa dni przed premierą) zostanie wyłączona jawność bloga. Proszę się nie denerwować, po prostu będę wprowadzać dość dużo zmian, które zobaczycie dopiero wraz z pojawieniem się posta. Paniki nie szerzyć, nie usuwam bloga.
4. Idźcie na cztery strony świata i głoście istnienie bloga, bo powoli zaczyna mnie dobijać ilość osób czytających. Ja podrzucam wasze namiary, jeśli ktoś pyta i mam na stałe w linkach, więc proszę o pomoc, jeśli chcecie utrzymać blog przy życiu na długo.

5. Punkt tak ważny, że aż odseparuję. Podziękowania:
Dziękuję przede wszystkim swoim czytelnikom:
Agata Salvadore z bloga Messed up world
Evenestar z bloga Hogwart naszymi oczami
Mimizu Miyo z bloga Asian world Poland
Esse Enma Kage z bloga Esse electric heart
Weronika Cza z bloga szczere słowa
A poza tym:
moim wspaniałym Marii Kościuk i Magdalenie Goncerz z biblioteki LO2 za godziny rozmów i stos książek w domu
i całej masie innych, nieznanych mi zupełnie ludzi, którzy swoim zachowaniem na ulicy podrzucili mi tyle trafionych pomysłów.

A w komentarzach zadawajcie pytania, jakie wam przyjdą na myśl, może pomysł FAQ jeszcze się jakoś obroni ;P.

3 komentarze:

  1. Zapraszam do przeczytania oceny Twojego bloga - klik
    Dziękujemy za nominację :)
    Pozdrawiam,
    Forever Hungry

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nadszedł czas na pytania, to może kiedyś zechcesz nam opowiedzieć, historię swojego imienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co się zdarzy w 2 sezonie, I can't wait~!
    + Nowy post :3
    http://asianworldpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń